نرم افزار فروشگاهي رستوران سام ورز، نرم افزار ويژه حسابداري فروشگاهي و مديريت انواع مراکز فروش اغذيه که عبارتند از: رستوران، فست فود، آشپزخانه، سفره خانه، کافه، کترينگ، اغذيه و ساندويچ فروشي، آبميوه و بستني و … مي باشد. سادگي و آسان بودن کار با نرم افزار حسابداري فروشگاهي سام ورز که باعث مي شود که شما تا در کوتاه ترين زمان، عمليات صدور فيش صندوق و تهيه گزارشات مربوطه را انجام دهيد.
قابليت تعريف و طبقه بندي کردن انواع کالاها در نرم افزار فروشگاهي رستوران سام ورز، اين امکان را فراهم کرده است که براي هر گونه غذا، نوشيدني، دسر، سرويس و … فيش صندوق صادر کنيد. مجهز بودن و قابليت اتصال به سيستم سامانه پيام کوتاه و سيستم کالرآيدي، صندوق و صدور فيش، سيستم انبارداري، صدور اشتراک براي مشتريان و … را از امکانات مهم اين نرم افزار رستوران مي توان اشاره کرد.
در نرم افزار حسابداري فروشگاهي رستوران سام ورز قابليتي وجود دارد رستوران هايي که به صورت مجموعه اي کار مي کنند و داراي چند بخش مختلف مي باشند به عنوان مثال بخش کافي شاپ، بخش غذاهاي سنتي، بخش فست فود …، مي توانند با تعريف چاپگر هاي مختلف براي هر بخش، فيش ها يا فاکتورهاي مجزا براي آن بخش صادر کنند و کل مجموعه رستوران را به صورت يکپارچه کنترل و مديريت کنند. که به اين ترتيب پس از ثبت فاکتور فروش رستوران توسط صندوقدار، سيستم به طور خودکار فيش مورد نظر را در بخش مربوطه براي کادر مربوطه (کافه دار، آشپزخانه، مديريت بخش فست فود) چاپ مي کند.
اگر شما هم جزو آن گروهي از رستوران هاي هستيد که وقت و زمان کافي براي گزارش گيري از کارکرد فروش روزانه رستوران را نداريد، بدون ترديد
مشتري ها يکي ديگر از اطلاعات اصلي در نرم افزار رستوران سام ورز مي باشد. ثبت اطلاعات، مديريت و تعامل با مشتري و با مشتري در ارتباط بودن نياز به يک سيستم و نرم افزار پيشرفته است. ما در نرم افزار فروشگاهي رستوران سام ورز امکانات زير را براي مديريت بهتر مشتريان رستوران در نظر گرفته ايم:
امکانات نرم افزار بخش مديريت ارتباط با مشتري | |
امکان تعريف مشتريان | گزارش فروش مشتريان |
ارسال پيامک به مشتريان منتخب | گزارش مشتريان به تفکيک مولفه هاي مختلف |
مديريت تماس ها با کالر آي دي | گزارش مشتريان بر اساس گروه بندي دلخواه |
امکان بهره گيري از پنل پيامکي براي تبليغات و ارتباط با مشتريان |
خريد و فروش يکي از اصلي ترين و مهم ترين فرايند هاي مديريت رستوران است. فرايندي که در آن سرعت، دقت، سهولت و صحت اطلاعات بسيار اهميت دارد. يک نرم افزار رستوران مناسب و کاربردي به شما کمک مي کند تا اين فرايند را به بهترين و راحت ترين روش ممکن انجام دهيد. برخي از امکانات بخش مديريت خريد و فروش در نرم افزار رستوران سام ورز به شرح زير مي باشد:
امکانات نرم افزار بخش مديريت خريد و فروش | |
تعريف منابع خريد | ثبت فاکتور خريد |
ثبت برگشت خريد | مشاهده ليست فاکتورهاي خريد |
ثبت فاکتور فروش | ثبت برگشت از فروش |
حذف يک فاکتور | چاپ مجدد فاکتور از فيش پرينتر |
مشاهده ليست مشتريان | گزارش کلي خريد |
امکان ثبت ماليات بر ارزش افزوده در فاکتور | گزارش از فاکتورها |
مشاهده ليست فاکتورهاي فروش | ثبت سفارش مشتري |
ثبت و مشاهده ليست پيش فاکتورها | حذف گروهي فاکتورها |
مشاهده فاکتورهاي داراي مانده حساب |
محصول يکي از مهمترين ارکان يک رستوران است. تمام غذاها و آيتم هاي منوي رستوران يک محصول يا کالا در نرم افزار رستوران است که قيمت و موجودي آن قابل مديريت کردن است. بخش مديريت محصول در نرم افزار رستوران سام ورز امکانات فراواني دارد که به برخي از آنها اشاره مي نماييم:
متاسفانه خيلي از کسب و کارها و فروشگاه ها به دليل اشتباهات حسابداري ورشکست ميشوند.براي همين امر حسابداري و فرآيندهاي خوب حسابداري براي سرعت و مديريت سود و زيان و تداوم بودن کسب وکار شما ضروري است. انتخاب نرمافزار حسابداري مناسب يکي از مهمترين کارهايي است که بايد براي افزايش موفقيت رستوران خود انجام دهيد.که با انتخاب نرم افزار حسابداري فروشگاهي
امکانات نرم افزار بخش حسابداري | |
گزارش تجميعي فروش | گزارش خالص فروش |
مشاهده تغييرات ثبت شده قيمت کالا | ثبت دريافت وجه ، چک |
اختصاص دريافت ها به فاکتورها | تسويه فاکتورها |
ثبت سندهاي حسابداري ( افتتاحيه و اختتاميه) | مشاهده ليست اسناد حسابداري |
گزارش سود فروش | گزارش مالي فروش فروشندگان |
گزارش مالي فروش به تفکيک ساعت | مبالغ فروش ماه هاي سال |
مبلغ فروش ماهيانه به تفکيک روز | گزارش دريافت و پرداخت |
گزارش سود و زيان | گزارش تراز آزمايشي در سطوح مختلف |
گزارش صورت وضعيت بدهکار – بستانکار | ايجاد سال مالي جديد |
صدور پيش فاکتور | پرداخت فاکتورهاي داراي مانده حساب |
معرفي هزينه ها | ثبت هزينه ها |
ثبت پرداخت ها | گزارش مالي فروش در فروشگاه |
گزارش از فروش صندوق ها | گزارش تجميعي هزينه ها |
گزارش به تفکيک هزينه ها |
وقتي از يک سيستم يکپارچه مديريت رستوران صحبت مي کنيم بدين معناست که نرم افزار رستوان بايد اين قابليت را داشته باشد تا با ساير نرم افزارها و سخت افزار هاي موجود در رستوران و يا کافي شاپ ارتباط مستقيم و خودکار برقرار کند.
امکانات نرم افزار بخش عمومي | |
امکان استفاده از چندين چاپگر همزمان | اتصال مستقيم نرم افزار به دستگاه کارتخوان |
امکان استفاده نرم افزار در صندوق فروشگاهي | چاپ فيش روي پرينتر قبض |
نمايش فاکتور روي مانيتور دوم صندوق فروشگاهي | تغيير کاربر از طريق صفحه کليد |
تعريف کاربران | باز کردن کشوي پول |
ساخت پشتيبان و برگردان بانک اطلاعاتي | تغيير بانک اطلاعاتي |
براي مشاهده تمامي امکانات و قابليت هاي نرم افزار حسابداري فروشگاهي رستوران
براي دريافت اطلاعات دقيق در رابطه با نرم افزار رستوران سام ورز مي توانيد با شماره
خريد نرم افزار حسابداري فروشگاهي
نرم ,افزار ,رستوران ,فروشگاهي ,مي ,مديريت ,نرم افزار ,افزار فروشگاهي ,رستوران سام ,در نرم ,به صورت ,افزار فروشگاهي رستوران ,افزار حسابداري فروشگاهي ,فاکتورهاي داراي مانده ,حسابداري فروشگاهي رستوران
درباره این سایت